Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

OPE Hírek

2015. december 12. 11:42 - Ökobetyár

-Lázár és Rogán összevesztek, ki viszi be Neki a kávét.
   Rogán: János, én kisebb vagyok, te csak kilötybölnéd, mikor lefelé nyújtanád neki!
   Lázár: Te meg olyan nyápic vagy, hogy már az ajtóban elfáradnál és kiöntenéd!
   Rogán: Jó, dobjunk fel egy száz forintost!
   Lázár: Egy vasam sincs, én inkább téged doblak fel!


-A FAL, színes amerikai film, most indul a mozikban, 3D-ben.
A magyar határon meg élesben, 4D-ben, zajjal-szaggal, esővel-széllel.

-Amikor a menekültáradat megindult visszafelé, Orbán lebontatta a kerítést
a szerb határon és fölállítatta az osztrákon.
Amikor ezt a menekültek kikerülték, busszal szállítatta őket a szerb zöld határra.

-Miután Orbán beszélt az ENSz-ben, egyhangúlag megválasztották főtitkárnak.

-Jövőbenéző: 2025-ben megnyílt a Terrorháza II., a volt Fidesz-székházban.
Az állandó kiállításon a 2010 és ... között regnáló 3 legfőbb méltóság és jeles
kormánytagok élethű viaszbábúit láthatja az itthonmaradt közönség.
Gombnyomásra a szobrok meg is szólalnak és a hüledező hallgatóságnak előadják,
mivel lehetett palira venni a jónépet és elszedni a pénzüket.

-A Mindennapos Éneklésbe a kormány is bekapcsolódik:

Orbán: Én vagyok a falu rossza egyedül
             Nem vagyok én már, aki voltam

Lázár: Minek a szőke én nékem,
             Hogyha a barnát szeretem?

Rogán: Hogyha ír majd édesanyám

Szijjártó: Egy kicsi ház van a domb tetején

Hende Cs.: Ki a huszár, ha én nem

Kósa L.: Nem loptam én életembe'
               Csak egy csikót Debrecenbe'

Simicska: Nem én lettem hűtlen hozzád,
               Te csaltál meg engem.

-A 100 leggazdagabb magyarból 99-et letartóztattak.

-A Magyar Villamos Művek pályázatot ír ki
     á r a m l o p á s r a.

Feladat:
*Villanyóra vissza felé forgatása.
*Villanyórán a tizedes vessző eltolása.
*Villanyóra megijesztése, hipnotizálása vagy vízbe fojtása.
*99999 vagy 10000 óraállásnál a villanyóra fejre állítása.
*A kWh előtt a "k" kitörlése.

Díjak:
Aki 1000 kWh-t ellop:
az arany villanyóra első fokozatát kapja.
Aki 10 000 kWh-t ellop:
az arany villamosszék utolsó fokozatát kapja.
Aki 100 000 kWh-t ellop:
azt vezérigazgatóvá nevezzük ki!

-HírTV-program: Televíziós vásárlási ablak, utána Panaszkönyv.

-Miután vezető nélkül indult el a 4-es metró - hát másnap nem ellopták!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr48159434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása