Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

OPEmagyarűrhajós ORSZÁGOS PECH ÉS BALEKSZÖVETSÉG (OpeBaSzö)

2019. december 10. 08:19 - RózsaSá

OPEmagyarűrhajós ORSZÁGOS PECH ÉS BALEKSZÖVETSÉG (OpeBaSzö)

-Magyar űrhajóst lőnek föl az űrbe. A közvélemény-kutatás szerint ez csak egy személy lehet.

-Magyar műhold is követi: többen Matolcsy-t javasolták, hogy utolérje a forint árfolyamát.

-A világ 8. csodája: hogy nem dől be az az ország, melynek első számú bankvezetője csak egy valamihez ért?

-Helyettes államtitkárrá nevezték ki Szabó Juliska 6 éves óvodást. Az ellenzék tiltakozott, mondván, Juliska járja ki először a jogszabály által előírt általános iskola első osztályát.

-6 éves óvodások tüntettek a korai beiskolázás ellen. -Mi a mozgalmuk célja? - kérdeztük az egyik fiatal demonstrálót, a Sült Nyuszi csoportból. -Dá-dá, Ovi, dá-dá! Pá-pá, Ovi, pá-pá! - nyilatkozta a kis harcos.

-Az EP-képviselők tovább folytatják a magyar igazságügy-miniszter meghallgatását – egy munkareggelin. Hát jó, ha bent is marad... (mármint a reggeli).

-Eredményt hirdettek az Országos Snyaló Verseny (OSEVER) pályázatának lezárultával. Az első díjat - fölényesen, szinte vetélytárs nélkül - az Országos Bírósági Hivatal nyerte „Elnöki köszönet” c. pályaművével.

-Semjén kérvényezte, hogy lova is kapjon valamilyen állami posztot. Történelmi példát is hozott rá.

-Jönnek a török egyetemisták. Már itt állt, így kell ezt csinálni, nem, mint Szulejmán...

-Bróker Marcsit elengedik. Itt állt: Ejnye-bejnye, Marcsika, hát nem mutattuk, hogy kell ezt csinálni? Most egy kicsit bekasztnizunk, aztán előszeheted a dugi pénzed!

-Karácsony kirúgta a Főtáv-vezért is – elővigyázatosságból, nehogy sittre kerüljön, mint elődei.

-Lányokat szervezett a kormány legújabb kampányarca. Egy lány megkérdezte: Önnek mennyi a tarifája, képviselő úr?

- A János kórházba vigyünk WC-papírt? Az semmi, én akkora balek vagyok, hogy bementem vizsgálatra, mire felül bedugtak egy Bergmann-csövet, alul kihúzták és azt mondták, rendben, milyen urnát választok?
- Az semmi, én akkora balek vagyok, hogy bementem műtétre, mire az aortám bekötötték a végbelembe,
a végbelemet pedig a fülembe és kitoltak a hullaházba, mert elfelejtettem a borítékot.
-Az semmi, én akkora balek vagyok, hogy összecseréltek a műtőben, mert veszekedtek a sebészek,
de mázlim volt, mert a boncnokok is veszekedtek a hullaházban és visszacseréltek az eredetire.
- Az semmi, én akkora balek vagyok, hogy mikor beálltam rendőrnek, megbírságoltam egy pacákot 300 pénzre, de bevittek műtétre, hát nem fölismert a sebész!
- Az semmi, én akkora balek vagyok, hogy műtét előtt megkérdezték, miért zöld a köpenyük?
Hogy nyugtasson, mondtam, de kijavítottak: Mert jól fest rajta a piros vér, vazze!
-Kitiltották az orosz sportolókat, csak a focistákat nem. Tehát ők nem sportolók?

-Ha megkérdezem, mért nem elég egy embernek egy ing, akkor kommunista vagyok.

-Ez nem mehet adásba! - mondtam a feleségemnek egy kissé túl hangosra sikeredett „interjú” után. -Hülye vagy? Ez élő műsor volt! - mondta és mérgesen becsapta az ablakot.

-Elvittem a feleségem nászútra, utólag – a felcsúti kisvasútra.

Kettesben, zavartalanul akartam élvezni az utazást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr5915345930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása