Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

KIÁSTÁK A KÉSŐ MODERNKORI ORBÁNDINASZTIA LEGNAGYOBB KIRÁLYSÍRJÁT

2018. június 01. 19:49 - RózsaSá

Kommentelők! Inkább énekeljetek a fürdőszobában!

FÖLTÁRTÁK A KÉSŐ MODERNKORI ORBÁN-DINASZTIA LEGNAGYOBB KIRÁLYSÍRJÁT!

-A régészeknek sikerült leásni i.u.-i harmadik évezred rétegeihez, de a csontok mellett csak „stadion”-romokat, meg kisvasút-darabokat találtak. Az Acta Archeologus-ban ezt a cikket tették közzé: Szenzációs lelet a Kárpát medencében: egy új, eddig nem ismert emberi rassz került felszínre, a homo futballicus. Nagy, kockás feje volt, kisvasúton utazgatott egyik amfitátrumtól a másikig, főleg szotyolával táplálkozott, de olykor nem riadt vissza fajtársai elfogyasztásától sem.

-Rendőröket hoztak fejkendős, csángó asszonyokra a Hősök terén. -Do you speak english?- kérdezte az őrs. -Ámász tá a búspácsábá!- válaszolt a néne.

-Népmese: A miniszter legkisebb fia bement az SZTK-ba, ultrahang-időpontot kérni. -Jőjjön be karácsony előtt, akkor adjuk az időpontokat húsvét utánra. -Dehát addigra földobom a talpam! -Na látja, erről van szó!

-Juncker harmadszor is nyakon vágta Orbánt. -Dehát már kaptam kettőt! -Három a magyaré!

-Összekeverte: Putyinnak kezet csókolt, Merkelt hátba veregette.

-2030-ra mindenki, aki megöregszik – ígérte, - kap két szüzet az ágyába. Egyet jobbról, egyet balról.

-Alakulnak 2024-es magyar olimpia sportszámai:

*Hátrafelényilazás-szembeköpködés,

Ősi magyar műfaj, csak mi tudjuk. (De már terjed.)

*Pártosztódás

Szintén magyar unikum. Egységnyi idő alatt egy párt hány pártra képes osztódni?

*Egészbanklopás

A bankrablás überelt formája, híres magyar műfaj. Nagy reménységeink, Princz és Kulcsár már bizonyítottak, a Buda-Cash és a Questor kemény edzésben van.

*Cégeladás

Rekordtartónk Schlecht Csaba (14 cég/24 óra).

*Pénzfilmezés

A filmpénzelés fordítottja. A pénzt filmre veszik, mielőtt végleg eltűnne.

-A FIFA bevallotta: 20 éve már, hogy csak virtuális meccseket közvetít. Az „élőadás” ideje alatt a játékosok a Bahamákon jeges italokat szopogatnak.

-A következő olimpián már csak robotok vesznek részt: távolugrásban kengurú-robotok, futásban strucc-robotok, magasugrásban pedig műbolhák versenyeznek.

-Reggel magam helyett beküldtem a robotomat a munkahelyemre, délben a villanykútra irányítottam, este pedig beparancsoltam a feleségemhez.

-Kiugrottam, hogy megpofozzam az engem megelőző autóst – de az autóban nem ült senki.

-Azt álmodtam, hogy a Mátrix-ben vagyok, odaszaladtam egy utcai telefonhoz, hogy kilépjek - de szét volt verve.

-Migránscsapat közeledik! - riadóztatta az őrszem a határvédelmet. -De főnök, ezek csak a kínai munkások, akik a Belgrád-Budapest vasutat építik!

-Menjen a pokolba! - mondta az osztrák főnököm Bécsben.

Hát hazajöttem.

-A LEGVIDÁMABB BARAKK 2. évad, 1. rész.

-Jaj, ez a sok marha nép itt az uszodában, lehetne, aranyhalacskám, hogy csak egyedül legyek a medencében? -Lehet. -Jaj, de egyedül érzem itt magam, társaságra vágyom, emberekre! - Eldöntöd végre, mit is akarsz, te vízi bivaly?

-Mindig a leghosszabb sorba állj, mert az lesz a leggyorsabb.

-Bármit választasz, mindig a másik megoldás tűnik majd jobbnak.

-Ha nem volna internet, hová írnám föl, hogy ne legyen internet?

-Elvettem egy szexbombát, de akkorát robbant, hogy levitte a fejem.

-Volt már fasiszta férjem, meg marxista is – de egyik sem akarta levinni a szemetet. (Egy asszony).

-Mikor leszel már kész? Kopogott türelmetlenül a feleségem a fürdőszoba-ajtón. Mikor kijöttem, végignézett rajtam: -Ez neked fürdés?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr2614017768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása