Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

STOP MACSKA - Migránsmacska-törvény a parlamentben

2018. június 11. 12:25 - RózsaSá

STOP MACSKA A PARLAMENTBEN – migránsmacska- rejtegetés büntetendő

-Börtönner sújtható, aki

*menekülő macskákat fogad be,

*macskabandákat egerésztet,

*idegen macskanépeket telepít be.

Az alkotmánymódosítás nem érinti az egértársadalmakat - ha azok kizárólag magyar egerekből állnak.

-Kicsik vagyunk, de jók ugribugriban. - mondta.

-Élő írók a villamoson után: élő politikusok a trolin. Szotyolával, gumicukorral etetni tilos.

-Kibírtuk Horthyt, Szálasit, Rákosit, Kádárt – egy Orbán már meg sem kottyan nekünk!

-Vörös csillaggal mentem ki az utcára, rögtön bilincsbe vert két rendőr. -Hát azok? Mutattam az árpádzászlósokra. -Azok csak több zebrát akarnak a gyalogosoknak.

-Mindig ugyanazok mondják el ugyanazt ugyanazoknak.

-Ti vagytok a világ leggazdagabb országa, milyen problémátok lehet? - kérdeztem egy osztrákot. -Csak egy problémánk van: ti magyarok.

-Egy bolgár tehéncsorda áttévedt Szerbiába. Az EU nem akarta visszafogadni. (Csak a marhák mennek visszafelé).

-A Halál megállt az ajtóban. Köhintett. Semmi. Mindenki a kütyüjét vakarászta. ÉN A HALÁL VAGYOK! - recsegte és dobbantott, Süket csend. Mérgesen földhöz vágta a kaszáját és el.

-A falu óriásit fejlődött: régen nem volt szemeteskocsi, most van. Nem volt szennyvízcsatorna, most van. Nem volt kábel-tv, most van. Ja, hogy sem szemét, sem szennyvíz nem volt? És maguk énekeltek, táncoltak? Micsoda elmaradottság!

-Ha megtelefonálom, mit mesélek, ha haza érek?

-Kimentem a piacra, hát a paradicsom mindenütt 598 Ft. Azt mondták, az éjszaka angyal jelent meg nekik és ezt súgta meg. Jól van, mondom, most elmegyek a gazdasági versenyhivatalhoz, hogy járt-e náluk is az angyal?

-Végigolvastam a gyógyszer-cetlit, a végén: mellékhatása ritkán halálos /KLACID/-

-Mellékhatások: Lásd orvosi lexikon A-Z.

-Összecseréltek a műtőben, mert veszekedtek a sebészek, de mázlim volt, mert a hullaházban is veszekedtek a boncnokok és visszacseréltek az eredetire.

-Mikor rendőr voltam, elmeszeltem egy gyorshajtót 100 pénzre, de bevittek műtétre, hát nem fölismert a sebész!

-Mindenki azt hiszi, ha A-ból B-be megy, ott jobb lesz neki. Csak amikor millióan az egész ABC-t bebarangolták, akkor látják, hogy nem. (Vagy akkor se).

-Nagy futball-istállók júliusban „fedeztetnek”, mert a tavaszi gyerek lesz a legjobb futballista. A karácsonyi selejt.

-Revideálták Tróját: Nem Heléna miatt tört ki a háború, hanem az anyósa miatt. (El akarta adni az aranyalmát).

-A KRÓNIKA után esti mesénk következik. Basszus! Azt hittem, ez volt az!

-Megnyomtam a gombot – és ott beszélt a miniszterelnök úr a konyhámban. „...a migránsok...megvédjük... a haza...” Bocs, elnök úr, de át kell magát raknom, ide, a szemetesre, kell a hely a főzéshez. „...ránk törnek... nem engedjük...” Jaj, ne haragudjon, magára esett egy kis paradicsomszósz. -Morzsi! Nem mész! Mit csinálsz? Ez a miniszterelnök úr!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1914040534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása