Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

MÁR OKOS VAGYOK, MERT VAN OKOSTELEFONOM!

2018. július 05. 15:31 - RózsaSá

MÁR OKOS VAGYOK, MERT VAN OKOSTELEFONOM!

-A kormány elrendelte, hogy mindenki hordjon magával egy kis fénylő dobozt és kövesse az azon látható utasításokat.

-Vettem egy okostelefont 60 ezerért, de nem tudta megmondani, miből fizessem vissza a 60 ezer kölcsönt.

-Este ott felejtettem a telefonom az asztalon – másnap megjelentem az interneten meztelenül.

-Ha mindent elmondok a telefonba, mit mesélek el, ha haza értem?

-A Halál megállt a küszöbön. Semmi. Mindenki a kütyüjét kaparászta tovább. -Én a Halál vagyok! - recsegte mérgesen és dobbantott. Semmi. Erre földhöz vágta kaszáját és el.

-És a valóságban, ott is vannak ilyen lények? A gyerek egy pillanatra fölpillantott: -Mi az, hogy valóság?

-Eltévedtél, Pistike? Ne sírjál, csak mondd meg, mi a címed! -Pistike.hu!

-Főtt tojást akartam enni, de nem tudtam tüzet csinálni. Erre fogtam a telefonom és azzal főztem meg a tojást.

-Valahol elhagytam a papírjaim, de nem emlékeztem, hogy hol. Fölhívtam a telefonközpontot, mondják meg, merre jártam egész nap?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1814094991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása