Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

ANYÓSOM, A CENTRÁLIS ERŐTÉR

2021. február 28. 09:27 - RózsaSá

ANYÓSOM, A CENTRÁLIS ERŐTÉR

- A gyerek meglepve látta, hogy nagyanyja kiveszi a műfogsorát a szájából. -Nagyi, téged szét lehet szedni?

-Papa, hogy hívták Ádám anyósát? -Ádámnak nem volt anyósa. Ő még a paradicsomban lakott.

-Sportolók gerelyvetésnél: -Ma mindent bele kell adnom, az anyósom ott van a lelátón! -Gondolod, el tudod találni?

-Macskáit macska-rehabilitációra küldte. Én is bejelentkeztem, de a csípési rangsorban a macskák után következem.

-Elment az orvoshoz, mire az megkérdezte,: -Hol volt, hogy ilyen sokáig nem láttam? Tán csak nem beteg volt?

-Olyan jó az orra, hogy nemcsak azt találja ki, mit ittam, hanem az évjáratot is.

-Japánban már kapható robot-anyós. Állítható soft- és hard-módra, a fiatal jegyesek ezzel edzenek.

-Lomtalanítás volt, kitettem az anyósom, de nem vitték el.

-Ha én nem lennék, ti sem lennétek.

-Ha ti meghaltok, akkor lesz nekem jó.

-Télen kinyitja az ajtót, hogy beengedje kintről azt az 5 fok meleget.

-Csiki-csukit játszunk: Én becsukom, ő kinyitja; ő becsukja, én kinyitom.

-Mit csinálsz? Már megint fát ültetsz?

-A néger életbe, neked nem lehet parancsóni?

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr5016443002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása