Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

ÚJ ELNÖKÖT KAPTUNK - Országos Pech és Balek Szövetség (OPeBaSzö)

2020. december 03. 14:42 - RózsaSá

ÚJ ELNÖKÖT KAPTUNK - Országos Pech és Balek Szövetség (OPeBaSzö)

-Úgy sajnálom a miniszterelnököt! Az EU megvonja a zsebpénzét, Trump nem hívja föl többet lecsófőzés közben, a lengyelekben nem lehet bízni, az önkormányzatok pattognak, hullanak a szavazói, Deutsch Tomi szintén, az SZFE makacskodik, nem jönnek a migránsok, alapító-társa le eresz kedett... Szegény, szegény miniszterelnök!

-Nehéz napok jönnek! - mondta. - A börtönből nem engednek ki focimeccsekre.

-Főnök, nem a keresztényeket toljuk? -Karácsonykor. Ramadánkor az arabokat.

-Főnök, most támogatjuk Weber-t, vagy nem ? - Milyen nap is van ma?

-A kormány hegymászó tanfolyamot indít. A városi alpinista tagozat ereszmászó szekciója a legnépszerűbb.

-”Fel kell hagyni a képmutatással”, mondta Szijjártó, továbbá „beszélni kell arról, hogyan üldözik a keresztényeket”. Az ereszeken lefelé?

-Helyesbítek: Nem „Országomat egy stadionért!”, hanem -Országomat egy ereszért!

-Mi ez az őrülten szirénázó, száguldó fekete autó?

(A miniszterelnök lehagyja szavazóit.)

-Lányokat szervezett a kormány legújabb kampányarca. Egy lány megkérdezte: Önnek mennyi a tarifája, képviselő úr?

-Magyar űrhajós kiválasztása folyik Kecskeméten. Mivel a visszatérés bizonytalan, csak egy személy jöhet szóba..

 

-Amikor Semjén megtudta, lova arabs telivér, gyorsan megkereszteltette. Utána kérvényezte, hogy lova is kapjon valamilyen állami posztot. Történelmi példát is hozott rá.

-Semjén kedvenc dala: "Hosszú az a nap, amely a csókod nélkül múlik el..."

-Ahogy a Biblia új kiadását lapozgattam, nem kis meglepetésemre ezt találtam:

SODOMA ÉS GOMORA ÉS GYŐR (Móz.I.18.20)

-Borkai – még akkor, NOB-elnökként – a fiataloknak ajándékozott plazma tévéket szétosztotta a NOB-tagok között. Azért, mert megsejtette, milyen izgalmas szex-jeleneteket lehet majd rajta látni?

-Mutassuk meg, milyen a magasabb rendű élet és a keresztény szabadság! - mondta a melnök.

A győri polgármester megmutatta.

Hogy én eddig mekkora tévhitben éltem!

 

-Betiltják a Klubrádiót, mert kevés magyar nótát sugároz.

Hát mért nem adják le neves politikusaink kedvenc dalait:

Orbán: Én vagyok a falu rossza egyedül

Nem vagyok én már, aki voltam

Borkai: Minek a szőke én nékem,

Hogyha a barnát szeretem?

Rogán: Hogyha ír majd édesanyám

Szijjártó: Egy kicsi ház van a domb tetején

Hende Cs.: Ki a huszár, ha én nem

Kósa L.: Nem loptam én életembe'

Csak egy csikót Debrecenbe'

Simicska: Nem én lettem hűtlen hozzád,

Te csaltál meg engem.

 

-A „Mindszenty József Bíboros” tér nekem nem tetszik.

Legyen a neve „Ej Mi A Kő Tyúkanyó Kend” tér.

-Mindszentyt, az 53-as busz végállomás névadóját, szentté avatják. Mikor fölszállunk, keresztet vetünk.

-A Kossuth Rádió nyelvújítás terén is remekel: elharapódzott az „ellentétes nemű” házastárs-fogalom. Tehát, ha ketten találkoznak, megkérdezik: "És hogy van az ellentétes nemű élettársad?"

-Katolikus rádió: Szeressetek mindenkit! Betelefonáló: Az ellenzéket is?

-A nőknek kettő is van, a férfiaknak csak egy, mi az? (Kromoszóma.)
-Vitatkozhatsz a nővel, de jaj, ha igazad lesz.

-Anyósom: Mit csinálsz? Már megint fát ültetsz?

-A néger életbe! Neked nem lehet parancsóni? (Idézet új könyvemből - „Anyósom, A Centrális Erőtér”)

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7616317054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása