Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

Elvétette, mint Orbán a Klubrádiót - Országos Pech és Balek Szövetség (OpeBaSzö)

2021. április 04. 05:05 - RózsaSá

Elvétette, mint Orbán a Klubrádiót - Országos Pech és Balek Szövetség (OpeBaSzö)

-Miért van káosz az országban? Mert a kialvatlan Orbán a kormányülésen folyton bealszik.

-Amikor megfordították Orbán tábláját a 7 törvénnyel, nagy meglepetésre ez állt a hátulján:

1. Én, Orbán Viktor, a te urad, istened; engem imádj és csak nekem szolgálj.

2. Szájer József nevét hiába ne vedd.

3. Mindenki annyit ér, amennyit lopott.

4. Ne lopj - sokat. Kis ember kicsit lop, nagy ember nagyot lop.

5. Hamis tanúbizonyságot ne szólj felebarátod ellen - dehát ki itt a felebarát?

6. Felebarátod feleségét ne kívánjad - odaadja magától.

7. Se házát, se mezejét, se másféle jószágát ne kívánjad - dehát hogy is tehetnéd, mikor már csak a gatyája maradt?

-Az ember egy léha, könnyelmű senki, mondta a melnök és lemondott.

-Adjuk el az Országház épületét, mondta, minek az már?

-Felcsút felé először átvezette a Dunát a Városligeten.

-Kövér az órájára nézett: 8 óra 20 perc, akkor ez 8,2 millió lesz, képviselő úr!

-Már láttuk a fényt az alagút végén - de kiderült, az a szembe jövő vonat!

-Varga Judit miniszter asszony: A jogállam addig tart, amíg meg nem nyerjük a mérkőzést.

-Eső után gyönyörű szivárvány jelent meg a város fölött, mire a KDNP följelentést tett, keresztényüldözés miatt.

-Magyarország jól áll a nyájimmunitás terén, a birkák már megvannak hozzá.

-A bohóc doktorok után bohócpolitikusok járják a gyermek kórházakat, hogy megnevettessék a kis betegeket. Nem csinálnak mást, csak amit szoktak.

-Mit csinálnak a Türk Tanács irodájában?

Hát türkölnek!

-Szijjártó másfél millió erjesztett kancatejet rendelt Kirgizisztánból, miután azt mondták neki, ez a jó a vírusra.

-Létrejött az Üzbég-Magyar Burgonyakutató Központ. Először Jakab Péter ajándék krumpliját vizsgálják meg.

-Dankó Rádió: Most köztörvényes bűnözők dalait sugározzuk, föl kell zárkóznunk a parlamenthez.

-Az ATV-be megérkezett a hír, hogy maszkot kell viselni. A vendégek egyelőre még küszködnek vele.

-Miután megkaptam az oltást, kínaiul kezdtem el beszélni.

-Olyan okos asszonyt választottam feleségül, aki mindenre tud mit mondani.

-Vitatkozhatsz a nővel, de jaj neked, ha igazad lesz!

-Én:-De drágám, én mégiscsak dr. rer. nat. vagyok!

Drágám (feleségem): Aaaz? Majd én megmondom mi vagy: hülye vagy!

Én (félre): Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el...

-Lányom még nem dr., egyelőre alszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr116489760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása