Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

Országos Pech és Balek Szövetség (OPeBaSzö)

2022. december 26. 09:22 - RózsaSá

Országos Pech és Balek Szövetség (OPeBaSzö)

-Ember, most jövök a templomból! Kiküldtek.

-A problémáktól eltekintve, minden rendben van?

-Amikor az ukrajnai katonák kiképzéséről kellett szavazni, Szijjártó élt a „konstruktív tartózkodás” lehetőségével. Amikor a nejem a szemét-levivés kérdését napirendre tette, én is.

-A „lex megdöglesz” megszavazása után a képviselők megrohanták a büfét.

-Pintér miniszter úr 40 jegyet ajándékoz a Mága koncertre a 3000 pedagógusnak. Együttérzek a tanárokkal, valamikor magam is iskolás voltam, mondta. De ez csak a délutáni főpróbára vonatkozik.

-A betegek 22%-a nem abba hal bele, amivel kezelik. Orvos: Legyen, mondjuk ez, ez jó sok pontot hoz.

-Viktorka, kész a házi feladatod? Igen! Egy millió szavazó, meg két millió szavazó, az három millió szavazó.

-Megválasztották az év madarát. Hát nem az is a miniszterelnökünk lett!

-Benzinke, itt a sapkád, nehogy megfázz!

-”Olyan” hölgy: Csak kétszer lehet. Azt is hatósági áron. Tönkremegyek.

-”A következő műsorszámunkat 12 éven aluliaknak nem ajánljuk. A miniszterelnök beszéde következik.”

-A Magyar Kacsaszövetség beperelte Gulyás Gergely kormányszóvivőt tisztességtelen verseny miatt.

-”Tanúim lesztek, katolikus félóránk következik.” Te jó ég, már a bíróságra kell mennünk?

-Most már ne menjen sehová, mondta a tv, miután közölte, hogy a cég ahol dolgozom, bezárt.

-Először ki akartam rabolni egy bankot, de aztán jobb ötletem támadt: beléptem a Fideszbe.

-Gazdag az az ország, ahol ennyit lehet lopni.

-Fölrótták, hogy egy Mondian-képet fordítva állítottak ki. Múzeumigazgató: Szó sincs róla. Csupán a jógázó kisebbségre is gondoltunk!

-Megmenekültem! Már nem tudtam, mit főzzek és akkor megjött Puzsér polihisztor szakácskönyve!

-Nejem megvádolt, hogy smucig vagyok és csak 20 Ft perselypénzt adok. Pedig inflációkövető perselypénzt adtam, én 200 Ft-ot, feleségem 500-at, anyósom 1000 Ft-ot – mindenki a bűnei arányában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7018010616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása