Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

AMPUTÁLNI AKARTÁK MINDKÉT LÁBAMAT

2017. április 02. 10:50 - RózsaSá

Érszűkületet állapítottak meg a bal lábamon.Nos kezelgették is rendesen.Míg egy napon szövevényes úton bekerültem a Bajcsyba.(de minek). A nagy tudású orvosok kitalálták,hogy MINDKÉT LÁBAM amputálják!Nos ezt a tényt csak a műtőasztalon hallottam meg.

Természetesen nem egyeztem bele így jött a megdöbbenés.A műtős rögtön azzal kezdte,hogy-hisz "aláírta a beleegyezést"!Nos akkor kezdték keresni a nyilatkozatot ami nem volt,(hisz nem írtam ilyet alá,így nem is lehetett).Ekkor gyorsan a család tagommal akarták ezt a nyilatkozatot aláíratni,mondván én nem vagyok döntés képes!!!Ez sem sikerült.A műtét gyorsan elmaradt!Nos amikor úgy cirka két-három napon keresztül ment a "fűzőcske",hogy engedjem levágni mint két lábam akkor jött a kérdés.Mért is,vagy mért kellene?Rögtön kaptam is egy kielégítő választ.Mely szó szerint így hangzott:
Azért KELL mind két lábát levágni
    - mert ez így a legegyszerűbb orvosi beavatkozás
    - mert ennek a műtétnek a legkevesebb az utólagos rizikófaktora és szövődménye
    - mert így "csak" 40 percig foglalt a műtő
    - mert ez hozza a legtöbb pénzt a kórháznak!
Nos balgán feltettem a kérdést-és hol van az ember? Nos a hülye kérdésemre jött a szakszerű válasz.Csak NÉGY OKRÓL BESZÉLTEM!!!ÉS NEM ÖTRŐL!!!!!A vége egyszerűen az lett mivel nem voltam partner az amputációban így egy szép reggel bejött egy főorvos és megkérdezte:
(Megint szó szerint)Mi a francért nem szedem a sátorfámat és tűnők el innen a fenébe????Eljöttem,de azzal a kijelentéssel,hogy
sem latinul sem magyarul nem szerepelhet az önkényes távozás!!Nos erre 3 napig gondolkodtak a záró jelentésen mivel ennyi idő után kaptam kézhez!!!Az ügy pikantériája,hogy az eredeti megállapítás szerint az érszűkület műthető volt!!Egy másik kórházban meg is műtöttek és ennek már 4 éve és köszönöm nem egy darab cipőt kell vennem hanem EGY PÁRAT!!!
2011.12.20. 06:00
Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1612395009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása