Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

OPE-hírek

2014. augusztus 11. 22:28 - Ökobetyár

2014. július 25.

-Emlékművet állít a kormány a török megszállóknak: a lófarkat Semjén Zsolt lováról vágják le, a szegény Magyarországot pedig Schmidt Máriáról mintázzák.

-Lázár bejelentette: nemcsak a szállodai költségeket fizeti vissza, hanem azt a havi 120 milliárdot is, amit elcseszett az EU-pénzeknél.

-Újból összevarrták az MSZP-t a fiumei úti baleseti kórházban. -De ez volt az utolsó! - mondta a sebész.

-A visszavágó holland-magyaron 7:0-nál a bíró bejelentette, megváltoznak a szabályok: mostantól az győz, aki kevesebb gólt rúg.

-Megnyílt Orbán bankja, ez van kiírva: A BANK VISZ MINDENT!

-Menet közben változtak meg a szabályok a Concordián is: Először a matrózok szállnak be a mentőcsónakba! (Ők fáradtak a munkától, az utasok meg csak flangáltak).

-Elmaradnak a Putyin elleni szankciók, miután Putyin minden hulláért beígért ezer hordó olajat.

-A 3-as metró minden kocsijába Bubi-kerékpár kerül, hogy üzemzavar esetén ezen folytathassák útjukat az utasok – amennyiben kiváltották a 19 ezer forintos Bubi-kártyát.

-Kiderült, az egész Andrássy út Terror Háza: a lakókat évtizedek óta fenyegeti összeomlással.

-Vészhelyzet miatt fölhívtam a 112-őt, de csak a tudakozó jelentkezett és azt mondta, vészhelyzet esetén hívjam a 112-őt.

-A szomszédasszony bejelentette, ő csak a lépcsőház minden 4. lépcsőjét hajlandó lemosni, mert nem használ többet.

-Stipizem a fürdőszobát! – üvöltött a lányom, mire feleségem: - Überstipi! Csak tudnám miről beszélnek, morfondíroztam, miközben fürdeni indultam. Volna.

-Összevesztem a feleségemmel: ő egy szót sem akart velem beszélni, én viszont egész este énekeltem neki.

-Megcsallak! – fenyegetett meg a feleségem. - Még pedig egy szobafestővel! (Festéshez készülődtünk).

-Lomtalanítás volt, kitettem az anyósom, de nem vitték el.

-Mikor megfeddni merészeltem a feleségem, ezt mondta: Te választottál, magadat szidod!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr336596509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása