Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

OPEputyinnelőj ORSZÁGOS PECH ÉS BALEKSZÖVETSÉG (OpeBaSzö)

2019. február 10. 11:06 - RózsaSá

OPEputyinnelőj ORSZÁGOS PECH ÉS BALEKSZÖVETSÉG (OpeBaSzö)

-Amerikai külügyminiszter (Amkü): -Hi, what nice weather today!

Orbánovics (Orb): -Yes, but Hungary first.

Amkü:-No, no! America first!

Orb: -Nono. Hungary first.

Amkü:-America first.

Orb: -No. Hungary first.

Amkü:-America first.

Orb: -Jó, akkor bekaphatod, haver.

-Egér az elefántnak: Hány éves vagy te elefánt, hogy ilyen nagyra nőttél? -Kettő. -Én is. Csak két hétig beteg voltam.

-”Országomat egy stadionért!” Orbánovics amerikai rakétavédelmi fegyvereket vásárol és szétlövet bennünket Putyinnal. (Szerencsére a klíma előbb végez velünk.)

-Putyin 200 orosz kémet küldött Brüsszelbe. OpeBaSzö: Az semmi, én akkora balek vagyok, hogy Pestről haza sem mentek!

-A király elrendelte, éjszaka tegyenek egy nagy vörös keresztet a lázadó házakra. Másnapra minden házon volt egy kereszt.

-A fogyasztói törvény szerint, minőségi kifogás esetén 8 napon belül élhet elállási jogával. Éltem: visszaküldtem a füzetet - de azt mondták, kapjam be. (A füzet címe: Magyarország Alaptörvénye).

-A kormány elrendelte, mindenki hordozzon magával egy dobozkát és kövesse a képernyőjén az utasításokat.

-Előadó: Itt mindenkinek as zsebében van egy okostelefon.

Egy hallgató: Nekem nincs. Én az eszemet használom.

-”SMS-t kaptam a tel.társaságtól, hogy szülnapom van, és éjfélig 'korlátlan adatforgalmat' kapok. Telefonálgattam, de seperc alatt leszívta a kártyámat.” Cég: -Ez csak a weblapokra és e-mail-ekre vonatkozik - az interneten! -Nekem nincs internetem. -Akkor boldog születésnapot!

-A Klubrádió is beugrott a passzívház-perpetuum mobilénak, pedig ha valaki, akkor ők nem passzív ház!

-A Klubrádióba már délben is be lehet telefonálni.

Egy hallgató: Nem elég, hogy fizetem, még csináljam is?

-”Ön a Kossuth Rádiót hallgatja!” -De nem sokáig!

-”Észrevételeit szeretettel várjuk!” - B i i i z t o s ?

-Lassító sztrájkra készülnek a fogorvosok: lassabban húzzák ki a fogainkat.

(Bonnban is volt ilyen, de nem jött be, mert nagy Mercédeszekkel tüntettek).

-Fogprotézis-garancia: Küldje be, majd megvizsgáljuk!

-Szenzáció: Ármány, vér, szerelem! Megjelent a Fogyasztók Könyve, I. kötet!

-”Egy T-vel kezdődő szupermarketben bedugtam a kártyám egy O-val kezdődő, hárombetűs cég ATM-jébe – de elnyelte. Mikor kapom vissza? Sose, mondták a telefonba, -az ön védelme érdekében.” Jó, akkor az én védelmem érdekében átmegyek egy másik bankhoz. (Egy kétbetűshöz).

-”Kondíciós lista változását január 1-től alkalmazzák, de csak január 23.-án hirdették meg.” De uram, már előbb közzé tettük. - Hol? - Hát a bankban, a szemetes mögött.

-”Egy P-vel kezdődő, Y-nal végződő boltban vettem 6 zacskó csipszet, de más volt benne. Mikor visszavittem, a hasukat fogták a röhögéstől. Menjen Alsónémedibe, reklamálni. -Voltam. -Akkor Kölnbe, a központba” -meséli egy hölgy. Én is így jártam, de én el is mentem Kölnbe – legalábbis virtuálisan: Ich wohne um die Ecke in der Zülpicher Straße, du Tölpel! Ich schicke die Ware nicht dir, sondern an das Gesundheitsamt! (Ott lakom tőled 2 utcával odébb, te balfácán! Az árut nem neked küldöm, hanem az egészségügyi felügyeletnek!)

-Rákaptak a boltba járásra a hongkongi szarvasmarhák.

-Egy francia 12 percig bírta víz alatt levegő nélkül. Az semmi, jött volna Magyarországra, havi 47 ezer forintra!

-”Félmillió forintnyi kaparós sorsjegyet lopott, de egyik sem nyert.” Ez most parlament-választási hír?

-Mikor a nők nem akartak megállapodást kötni vele a népszaporulatról, bekeményített: titkos utasítást adott az óvszergyáraknak.

(ökobetyár könyve)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7614618128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása