Ökobetyár

High tech vagy low tech? | öko-retro-bio-grín

ANYÓSOM, A CENTRÁLIS ERŐTÉR OPeBaSzö

2022. január 02. 20:12 - RózsaSá

ANYÓSOM, A CENTRÁLIS ERŐTÉR OPeBaSzö

- A gyerek meglepve látta, hogy nagyanyja kiveszi a műfogsorát a szájából. -Nagyi, téged szét lehet szedni?

-Papa, hogy hívták Ádám anyósát? -Ádámnak nem volt anyósa. Ő még a paradicsomban lakott.

-Sportolók gerelyvetésnél: -Ma mindent bele kell adnom, az anyósom ott van a lelátón! -Gondolod, el tudod találni?

-Macskáit macska-rehabilitációra küldte. Én is bejelentkeztem, de a csípési rangsorban a macskák után következem.

-Elment az orvoshoz, mire az megkérdezte,: -Hol volt, hogy ilyen sokáig nem láttam? Tán csak nem beteg volt?

-Olyan jó az orra, hogy nemcsak azt találja ki, mit ittam, hanem az évjáratot is.

-Japánban már kapható robot-anyós. Állítható soft- és hard-módra, a fiatal jegyesek ezzel edzenek.

-Lomtalanítás volt, kitettem az anyósom, de nem vitték el.

-Ha én nem lennék, ti sem lennétek.

-Ha ti meghaltok, akkor lesz nekem jó.

-Főzőcskézel?

-Télen kinyitja az ajtót, hogy beengedje kintről azt az 5 fok meleget.

-Csiki-csukit játszunk: Én becsukom, ő kinyitja; ő becsukja, én kinyitom.

-Mit csinálsz? Már megint fát ültetsz?

-Azt mondja, olyan ferdén ástam föl a kertet, hogy az ember kitöri a lábát.

-A néger életbe, neked nem lehet parancsóni?

 

Betyáros bölcsességek - Zentai Rózsa Sándor

 

-Mindent elmondtak már (emberről, istenről, világról),

pont az én bölcsességem hiányozna?

-Fekete rovátkák, fehér alapon.

-Mindig ugyanazok mondják el ugyanazt ugyanazoknak.

-Ne beszéljünk mikrofonba - emberhez beszéljünk!

-Ne próbáljunk senkit sem meggyőzni.

Csak ennyit mondjunk: ha ezt teszed, erre számíts.

-Amit megtettünk, megtesszük újra. (Préd. 1,9)

-Már láttuk a fényt az alagút végén - de kiderült, az a szembe jövő vonat!

 

-Ne adakozzunk erre-arra, úgyis ellopják.

Éljünk úgy, hogy ne legyen miből adakozni.

-Ne foglalkozzunk környezetvédelemmel,

hanem éljünk úgy, hogy arra ne legyen szükség.

-A magyar annyit keres, mint a nyugati -

csak hagyja, hogy a felét ellopják.

 

-Először embernek kell lenni, aztán zöldnek.

-Csak a bolond megy boltba vásárolni pénzért.

Ültetsz krumplit, csereberélsz, voltál már lomisnál?

-Minél több pénz, annál kevesebb barát.

-Minden szerelő, bankár, orvos azt csinál veled, amit akar.

-A bank nemcsak meglop, le is köp. (Le is lövet, ha kell – láttuk a Széna téren.)

 

-Általában mindenki hülyeséget csinál, csak nem tudja.

-Mindenki az lesz, ami az apja.

-Korán kelek és hülyeségeket csinálok.

-Alkoholistának lenni sohasem késő.

-Kis ember feles felétől is berúg. Micsoda takarékoskodás!

-Kis ember fele annyit eszik. Amit nem ad ki, beteszi a házalapba. De hát hol a házam?

 

-Villamos és nők után nem futunk.

-Most már okos vagyok, van okostelefonom!

-Olyan okos feleséget választottam, aki mindenre tud mit mondani.

-Vitatkozhatsz a nővel - de jaj neked, ha igazad lesz!

-Ne legyünk előítélettel! Várjuk meg, mit csinál az oroszlán a báránnyal!

-Díjat adtak át a lónak, mert négy lába van.

 

-Idő, szám, azóta van, mióta ember.

-Minél nagyobb a távcső, annál több a csillag.

-A csillagásznak kell a csillag,

de a csillagnak nem kell a csillagász.

-Minél nagyobb a részecskegyorsító,

annál több a részecske.

-Már olyan sokat tudunk, hogy kijön a másik felén.

-Nincs más tudás, ami a magyar paraszt ne tudott volna.

 

-Lehetek én a legjobb táncos a faluban,

de az ott a képernyőn jobban tudja!

-Éljen és dolgozzon mindenki a szülőhelyén!

-Tudom ki vagyok: ezek a szüleim, ez a családom, ez a népem, ez az anyanyelvem, ez a szülőföldem – még egy kalotaszegi legényest is eltáncolok neked, ha akarod!

-Csak olyan technikákat vigyünk a házunkba, amit meg is tudunk javítani!

-Nekem nincs okostelefonom, én az eszemet használom.

-Próbáljuk meg kitalálni a jövőt (főleg a sajátunkét).

Aki kitalálja a jövőt, az nyer.

 

-Az egészség jobban fial, mint a takarék.

-Ne halj meg! Bent hagyod a nyugdíjad!

-Mindig mások halnak meg.

-Az ember 100 évig él - ha hagyják.

-Termelj élelmet, tűzifát – szabad leszel!

-Költözzünk ki a vezetékes házakból,

hogy ne zsarolhassanak meg bennünket!

 

Az ökologista mindig örül:

-Ha süt a nap, melegszik a naphőgyűjtője.

-Ha fúj a szél, forog a szélkerék áramfejlesztője.

-Ha esik az eső, locsolják a kertjét.

-Ha hideg van, kikapcsolja a hűtőjét.

 

-Ne múljék el nap ének és tánc nélkül!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://okobetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr5016801826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása